Why so serious?

Idag började dagen med att jag gick upp strax innan 10 för att duscha och äta frukost då plötsligt min telefon ringde (klockan 10 så är den 2 hos er så det är en ovanlig tidpunkt). Det var Caroline från Florida som vi hade träffat dagen innan som ville iväg och handla med oss. Jag som visserligen satt i mjukisbyxor och kalasade på flingor vart direkt pepp och efter en lätt övertalning och lite luktsalt så lyckades jag kickstarta Axel också och 20 minuter senare var vi på väg mot Australian Fair.

Där vandrade vi runt och letade efter mobiler och efter snygga kuddar. Väl där så hittade vi en biograf vi inte hade sett förut och såg att Batman "The Dark Knight" hade premiär idag så vi spontanköpte tre biljetter till en matinévisning och lyckades efter lite övertalning få förvara vår kmart vagn i något förråd på biografen.

Efter att ha tillbringat nästan 3 timmar med Batman, Jokern och Two Face så var vi ganska möra och bestämde oss för att gå hem. Jag och Axel var ivriga på att prova vår nya mackgrill som vi köpte för 54kr. Klart värt!

Under kvällen så skulle Luke hjälpa oss att enrolla och hjälpa oss att välja kurser men en sida fungerade inte så jag måste in till Universitetet imorgon och fixa det om det inte är löst tills dess. Annars så tillbringades natten med att spela gitarr och sjunga med norskorna och Luke, gå på födelsedagsfest och skämta om mellanöstern med Muhammed från Saudi-Arabien:

"You are from sweden, you have to bring meatballs, I am from Saudi, i have to bring C4"

Samt prata om global uppvärmning med säkerhetsvakterna. En riktigt trevlig kväll!



TIA

0 kommentarer: