Dagen före D

Idag har det vart en överlag slappdag. Då det är söndag så har det mesta vart stängt och jag har inte haft någon lust att hitta på något utan tog en lugn dag hemma framför tvn och datorn tillsammans med Axel och Mr R (han heter nått på Ragu typ men är inte riktigt säker).

Jag satte klockan på 11 imorse men då jag inte kände någon riktig mening med att gå upp och att jag äntligen efter gårdagens inköp får mysa under ett varmt och tungt täcke så beslöt jag mig för att snooza lite, i typ två timmar. När jag väl tog upp mobilen från golvet hade jag 35 nya fina sms från Helen igen...

Annars så har jag planerat hur jag ska inreda mitt rum, kollat på någon tvserie. Käkat indisk lammgryta med mina flatmates och sett Fredriks Häréns presentation på kunskapens dag tillsammans med Axel. Vilket utan tvekan kan vara en av världens bästa presentationer.

Annars överlag en väldigt chill dag, inte mycket nytt. Men det är imorgon det börjarj! Orientation week börjar och jag ska på Enrollingmöte klockan 13:30. Önska mig lycka till, nu kör det igång på riktigt!

2 kommentarer:

ChriZtoffer | 13 juli 2008 kl. 18:54

GL HF! :) Hoppas att det går bra för er!

Anonym | 25 juli 2008 kl. 10:46

..eller så kan Fredrik Häréns presentation på kunskapens dag utan tvekan vara en av världens mindre bra presentationer. ;)

Ni verkar ha det kanon där nere. Sitter här gör-lös på jobbet och läser ikapp lite, har missat en del.
/ Emmy