Närkontakt av tredje graden

God morgon, även om den inte är så god. Vakande 10:42 och var nöjd med att faktiskt mådde mycket bättre idag. Den tidiga natten igår visade sig vara välbehövlig så jag gick lyckligt upp och lagade frukost. Slut på flingor, men vad gör man?

Efter att ha suttit vid datorn, pratat med lite folk och funderat på hur jag skulle kunna göra dagen minnesvärd kände jag mig hungrig igen och bestämde mig för att laga lite pasta med söt-sur sås. Så jag öppnade ett helt nytt paket med Barilla pasta och började hälla ner guldklimparna i en kastrull. Det var då jag insåg det, mitt paket med pasta var överfullt med små, jävligt äckliga skalbaggar av någon form. HUR I HELVETE!

Jag och Axel kavlade genast upp ärmarna och började leka gud och utförde etnisk rensning i vår skafferi, slängde nästan allt för att sedan skura och torka hela köket. Efter ca 2 timmar med kemikalier och svordomar så kom vi fram till att det kunde vart värre, vi kunde ju haft Nazister i skafferiet...

Nu ska vi handla, mycket, igen... Skurmedel, plasthandskar, napalm, Cyklon B och annat som kan behövas vid desperata tider som dessa.

Samt mat, flingor är viktigt!

1 kommentarer:

Anonym | 23 juli 2008 kl. 16:40

haha inte lätt... kidnappa görna persson och sätt honom i skåpet så skrämmer ni bort nazisterna iaf =)