Mitt Graduation Party

Den 19e augusti hade jag mitt graduation party, jag hade visserligen haft en middag i Australien samma dag som min ceremoni samt en liten fika med närmaste familjen när jag kom hem till Sverige igen men den 19e var den riktiga festen. Tre år tidigare hade jag haft en studentfest som var riktigt lyckad och jag ville upprepa det och bjuda in alla mina vänner och familj och fira tillsammans med dem och det tycker jag lyckades bra. Efter att ha bytt upp mig lite i tältstorlek och bokat catering så var det mesta fixat inför fredagen då det kom 48 personer och åt och drack hos mig till klockan 4 på morgonen (50 om man räknar de två poliser som kom och stängde ner festen på grund av ljudnivån efter klockan 3).

Jag är väldigt tacksam att så många kom och jag hoppas att alla hade lika roligt som jag den kvällen. Det var en fantastisk känsla att ha alla mina närmaste runt mig och jag tackar innerligt för att ni finns där för mig och att ni har gjort mig till den jag är idag!

Bilder kommer när jag har fått tag på några bra...

0 kommentarer: