Enrolled!

Nu är det färdigt! Efter att ha krånglat och valt i snart tre dagar så har jag äntligen slutfört min enrolling. Det var ganska lätt när sidorna man skulle göra det på faktiskt fungerade.

Så här ser mitt schema det kommande halvåret ut!



Då jag var ganska tidig att välja kurser så fick jag välja dagar och har därför placerat alla i slutet av veckan för att kunna plugga och arbeta de första dagarna. Om detta är bra eller inte vet jag inte men det återstår att se.

Jag valde kurser som var mer inriktade på management den här terminen för att spara marketing kurserna till nästa år. För att inte behöva plugga så spridda ämnen.

Nu ska jag dra mig ner till Surfers, kanske bada lite då vi just nu har ca 26-28grader. Ska även kanske köpa min surfbräda idag! :D

1 kommentarer:

ChriZtoffer | 17 juli 2008 kl. 17:02

Coolt! :D Det närmar sig! ;) Du måste ta kort på surfingbrädan sen och lägga upp!