Tav Night

Idag har dagen verkligen släpat sig fram, det finns ingenting att göra då halva The Village är vid Byron Bay, så jag spenderade dagen hemma med mina nya textböcker och försökte förstå skillnaderna på Micronomics och Macronomics och varför Eployment Relations inte är samma sak som HRM.

Vi hade dock tid att kolla på Dodgeball i uppehålls rummet och få några fina skratt. Men när vi skulle se mina Jag och Irene så dog dvd-spelaren och alla fick dra sig hemåt igen.

Det har för övrigt spö regnat i 36 timmar nu vilket inte är vad jag såg i broschyrerna när jag sökte hit, men folk försöker övertala mig att det blir bättre.

På kvällen var det Tavärnan som gällde så klart då det var torsdag men jag börjar redan ledsna på tavernan duktigt mycket. Speciellt nu när vi har fått ca 60st amerikanska studenter på 19-20 som plötsligt har upptäckt att de faktiskt får köpa sprit och super sig redlösa varje kväll. Men men, det är bara att hålla sig utanför, tacka vet jag Te och Rå ris.

0 kommentarer: