TelefonTerror

Någonting är dödligt fel med telefonnätet i Australien, jag har påpekat innan att jag har fått flera av samma sms tidigare men nu är det ju riktigt löjligt. Fick ett kort sms av Helen igår runt klockan 7 på kvällen, innan klockan 4 då jag gick och lade mig hade jag fått samma sms hela 22 gånger! Kaos!

Men då trodde jag verkligen måttet var rågat men för säkerhets skull satte jag mobilen på ljudlöst under natten och när jag vaknade så hade jag 35 nya meddelanden :P

Har försökt med att starta om mobilen, sökt nya nät och tagit i och ur simkortet men sedan jag vaknade imorse har jag fått 28 kopior till av samma sms.

Vad ska jag göra?

För att lätta upp stämningen vill jag dela med mig av denna länk, världens bästa bus ringning. Mycket nöje!

2 kommentarer:

ChriZtoffer | 13 juli 2008 kl. 14:49

Låter jobbigt det dära med telefonen du. :P Men kör du fortfarande med din P1a och 3 abbonnemang? Kanske skulle överväga att skaffa en Iphone med annat abbonnemang då... ;)

Anonym | 15 juli 2008 kl. 13:48

Hej du!På tal om konstiga sms så kommer jag ihåg när  vi var i Kina. När vi var i macau så skickade störste bror ett sms till pappa om att han har dragit ut en tand. Vi räknade hela resan ur många sms det blev och det vissade sig att han hadde dragit ut 51 visdoms tänder.Hur kan Tomas bara dra ut andras visdoms tänder? Ha det bra!