Börjar brännas!

Om en timme bär det av, mamma är nere och duschar och själv försöker jag komma på saker jag har glömt att packa med. Min väska väger till min stora sorg 28 kilo och mitt handbagage kräver en egen gaffeltruck. Men det måste gå, man emigrerar ju inte så ofta ändå.

Jag känner mig verkligen laddad inför detta, vilket inte är så konstigt då detta har för alltid varit min dröm. Att ge mig ut i världen och prova mina egna vingar. Det kommer bli antagligen bli svårt och jobbigt men det kommer det vara värt.

Funderar just nu på om det finns något jag kan ta ur min väska, men jag ska nog följa mina instinkter och ta med två påsar tegelsten, jag kanske måste bygga mig ett eget hus och då gäller det att ligga steget före!

BTW Flyget avgår 9:15 så innan dess har jag mobilen på :)

Skriver så fort jag kan igen, tjao!

1 kommentarer:

Anonym | 1 januari 2009 kl. 14:32

Hej du! Hittade just din blogg på cis.nu, har lite frågor om du skulle vara så vänlig:) Är själv på väg till Australien i framtiden.
* Hur länge pluggade du i Australien?
* Hade du någon utbildning innan, studerat på något universitet innan och gjort ett utbytesår etc?
* Vad fick dig att välja Griffith?

idaa_@msn.com, tack på förhand!