Arlanda

Nu är jag framme vid Arlanda, lite väl tidigt antagligen men vad gör man inte. Skycity är verkligen en spökstad så här tidigt på morgonen då bara jag och han i golvsoparferrarin är vaken. Skickade ett sms till Axel nyss men utan svar. Hoppas för hans skull att han sover i bilen och INGEN annan stans!

Nu ska jag underhålla min mamma lite, man känner den jobbiga spänningen av att navelsträngen snart ska brista. Jag har nog själv inte fattat att jag fakiskt flyttar hemmifrån om bara några timmar.

Undrar om någon Tax-free är öppen, sånnahär allvarliga situationer KRÄVER djungelvrål!

2 kommentarer:

Anonym | 2 juli 2008 kl. 11:14

Hade jag vetat att du tyckte om djungelvrål så hade du fått min stora påse jag har här hemma, oöppnad!

Nick | 3 juli 2008 kl. 01:18

Jag trodde att det var underförstått! Du får skicka den när jag fått en adress!