Glada nyheter

Föresten, Axel ringde till flygplatsen idag och de hade hittat hans väska och han ska få den imorgon, mycket bra!

Nu ska vi kolla Australiensiskfotboll och umgås med vår värdfamilj, skriver mer inatt när min Jetlag gör sig påmind. Btw, kommer inte ha Internet förens den 10 juli om jag stannar här så kommer antagligen inte in på msn några längre stunder om några alls. Det är också därför bloggen lider av bild-brist då jag laddar upp allt med mobilen. Höres på mailen dock!

Imorgon ska vi in till Brisbane för första gången under dagtid, måste komma ihåg att ställa klockan! Godnatt Sverige!

3 kommentarer:

ChriZtoffer | 4 juli 2008 kl. 22:44

Tur att det löste sig med väskan! :) Men det där med internet förstod jag inte riktigt, chattade ju med Axel idag utan problem! :S Fast ni kanske satt på nåt ställe där det fans nån hot-spot eller nåt då. Ha det så kul imorrn då och se till att komma dit medans det är öppet! ;)

Anonym | 5 juli 2008 kl. 06:38

Goda nyheter. Min väska är återbördad, och jag tror att den är oöppnad, men man vet aldrig vad den varit ute på för äventyr.

Har den varit i Seattle blir jag på allvar ledsen :(

Nick | 5 juli 2008 kl. 08:17

Jamie som vi bor hos har ett 3-modem som fungerar på hans dator. Så vi använder den när han inte ser, men därför inte så ofta :P