Summering

Okej, har ju som tydligt inte skrivit så mycket på senare tiden därför ska jag försöka summera de senaste dagarna.

I onsdags så började jag morgonen med en surfsession tillsammans med Espen, James, Emma och Jason och tillsammans besegrade vi The Spit. Jag hade min antagligen bästa dag någonsin när det gäller surfing och efter två timmar så var jag tillbaka till klockan strax innan 11. Tvättade kläderna och brädan, åkte till skolan och köpte en Hood tröja till min syster och träffade dem klockan 12 på deras hotell. Jag var en timme försenad men det var för att vi hade glömt bort tiden i vattnet. Men i alla fall så kom jag dit och badade med min syster i några timmar i hotellets alla pooler.

Sedan körde jag dem till Brisbanes flygplats och vi åt där tillsammans innan jag senare vände hemåt. På vägen hem så vart det otroligt tråkigt och jag vart sömnig så jag körde in på en slumpmässigt vald avfart och hamnade på ett långtradarkafe och satt där och drack RedBull. Chaförerna hade Texas holdem kväll och jag funderade noga på om jag skulle vara med eller inte men bestämde mig för att det skulle vara säkrast att ge mig av så fort jag kan, så länge jag har CSN lånet kvar.


Stor reklamskyllt på Brisbanes flygplats, de vet vad de pratar om!

---

I torsdags så hade jag skola hela dagen. Jämnfört med Måndag och Tisdag så börjar jag tidigt på Torsdagar och då det är omöjligt att få en parkeringsplats klockan 9 på morgonen så tog jag Metro bussen. En buss för alla som bor på metron och tar ca 5 minuter på sig att åka till skolan. Denna kostar 10kr per vända, ska ta den varje Torsdag.

Under dagen hade jag accounting for decisiomaking och Busienss Stats. Jag har förstått att det kommer bli en termin med mycket matte men jag tror jag kommer klara det helt okej. Jag tog bussen hem och avslutade kvällen på Tavern där jag träffade så got som alla från The Village.

---

Jag är ledig på fredagar så vi började morgonen tidigt med att surfa så jag plockade upp Espen, Jason och Max och vi drog till the spit igen. Espen hade sin bästa dag någonsin och det var verkligen inspirerande att se han utvecklas så fort. Själv var jag trött, hungrig och utarbetad vilket resulterade i en bra våg med säkert 15 nosedives. Efter nästan 4 timmars surfing drog vi till Aussie Fair där vi lunchade och jag köpte en skrivare! SWEET.



Så ska det se ut!


Morgonpigga pojkar!

Sen släppte jag av dem, åkte hem och duschade och tog med mig min flatmate Martin till Harbour Town där vi handlade mat. Vi hade nämligen vår inflyttningsfest klockan sex på kvällen och trots att vi bor lite off så kom det ca 20 personer och efter en omgång Kings så drog vi iväg till surfers där vi åkte upp i Q1an och avslutade kvällen på cocktails and dreams.

---

Idag lördag har jag först sovit till klockan 11. Vaknat, åt frukost, kollade på Airplane, titta vi flyger. Sov tre timmar till och sen tog jag det bara lugnt. Jag kom på att jag inte har haft en helt lung dag på en månad så jag sov ut och tack vare det växte några centimeter.

Ikväll ska vi och se filmen Rolemodels, var anti till den förs men sen när jag fick höra att McLovin spelar i den så kan man ju inte säga nej! NIGGA NIGGA YEA YEA!

0 kommentarer: