Coolt Aftonbladet!

Trots att jag brukar skriva skit om Aftonbladet så verkar det som om någon där gillar mig. Jag har märkt att min besökarstatistik har ökat under den senaste tiden, mycket tack vare CIS så klart men när jag började kolla över vad mina besökare kommer ifrån visade det sig att jag var länkad från Aftonbladets sida.

Efter en snabb Google sökning så hittade jag länken, tydligen är jag en av 60 svenskar som bloggar från utlandet. Riktigt kul faktiskt, bra jobbat aftonbladet, försök att inspirera människor istället för att gräva Sveriges grav.

Artikeln finns här!

Just nu har jag gått upp till över 100unika besökare per dag. Riktigt roligt att se då jag låg på runt 30 i början av förra terminen (25 av dem var mammas medarbetare).

1 kommentarer:

Anonym | 11 mars 2009 kl. 11:40

Coolt Danko! du ör duktig du..