Frågor

Skriv en fråga, gällande vad som helst, till exempel: Hur mycket det kostar att plugga i Australien, vilken medeltemperaturen är eller om det finns köttfärs att köpa. Svaret kommer i ett inlägg så fort jag hinner!



När göres valet av inriktning?
Läser du en degree på tre år så görs valet av inriktning tills det andra året. Under det första året så läser du grundkurser som hör till ditt ämne.

När bokade du ditt boende i The Village?
Jag bokade mitt på plats med Axel en måndag. Vi hade fått flytta in direkt om vi ville det men vi hade inte väskorna med oss. Vi flyttade därför istället in två dagar senare. Att boka gör man nog lättast här, över disk. Har hört att priserna från utlandet är högre.

Vad är det för temperatur i Juli?
Efter som att Juli är mitt i vintern i Australen så blir det kallare. Jag hade en jacka på mig EN GÅNG under hela vintern. Men det var för att det var snyggt. Huvtröjor fungerar bra. Viktigt att veta dock är att vintern också är monsunperioden. Det regnar sällan men när det väl regnar, då regnar det MYCKET!


0 kommentarer: