Nu börjar det

Har haft en ganska tung vecka just nu, mycket läsning till de två proven och den inlämning jag har nästa vecka. På måndag har jag inlämning i Information Systems, sen nästa helg så har jag två midsem-exams i Accounting och Business Stats. Bara värda 25% respektive 35% men ändå väldigt viktiga.

Annars inte mycket nytt, idag hjälpte jag Espen att köpa en bil. Vi åkte runt hela Surfers, Southport och Ashmore och tillslut hittade vi en Ford Surfbuss som passade honom precis. Bra grej det där!

Annars så ska jag på Nirs födelsedagsfest ikväll, temat är redneck-outback-cowboy så det blir nog spännande. Samt så ska jag nog gå med i en Kitesurfing klubb och satsar på att ha mitt dykarcertifikat klart till sommarlovet.

Har även fått in en fot på Champion Store i Harbour Town, prat om part-time anställning men jag kan inte lova något än. Men det är mycket som händer!

Jag saknar surfing, inte en enda våg på snart två veckor...

0 kommentarer: