CSN <3

Kom precis på att jag måste ringa CSN. Såg att det var 9 minuter tills de stängde kontaktnummret och min mobil var dödaren än Basshunter men jag gav den 2minuters laddning och sprang ut till poolen då det är det enda stället jag har täckning på här.


CSN: Ja hej det är *tjejnamn*
Jag: Hej, Nicklas Danko här och jag tror redan att du har mitt personnummer.
CSN: Ja det har jag här
Jag: Jag har ganska dåligt med batteri just nu så ursäkta om jag stressar.
CSN: Du får pengarna i morgon!
Jag: Oj? Det var snabbt!
CSN: Ha en bra dag!


Pengar rullar in som det ska [det går bra nu]

1 kommentarer:

Anonym | 10 mars 2009 kl. 08:06

Hej Nicklas
Med lite planering och framförhålning kan man hinna med mycket.Du får jobba lite på det,så
det kann bli en av dina starkare sidor.Tiden är en dyrbar källa,tro mig kram pappa