Samoa - Lördag

Vi vaknade sista gången till soluppgången och åt en tidigt frukost. Vi skulle ha checkat ut till klockan 10 och vi hade bokat en taxi till klockan 11 så vi tog det lugnt på stranden och åt bananer. Jag lyckades så klart glömma både min finaste handduk och mina RipCurl bordies kom jag på senare men hoppas någon tog hand om dem i alla fall.

Vår taxi tog oss till hamnen igen och den här gången var 12färjan i tid. Då de andra sov så spenderade jag tiden med att läsa på om bokföring och redovisning och saker börjar sitta nu igen. Allt den här terminen är otroligt intressant förutom Affärsstatistiken som jag gärna kunde leva utan. Men det är bara för att läraren suger då han låter som berättarrösten i Bamse.

När vi ankom med färjan så stod Voo och vänta på oss som avtalat och han körde en trött grupp ungdomar tillbaka till Princess Tui med ett snabbt stopp vid marknaden först. Vi bestämde oss för att ta en lugn hemmakväll då regnet öste ner utanför och jag hade lite läsning att göra. Annars spelade vi kort och de andra använde internet. Då cocosnötter är gratis på vårt hostel så tror jag vi fyra grabbar lyckades göra oss av med åtminstone 10st.


Sved ju lite att lämna det här stället alltså.

1 kommentarer:

ChriZtoffer | 26 mars 2009 kl. 21:36

Fyyy tusan så nice! Paradiset ju! :D Hoppas att du njöt rejält nu när du var där!