Fick något gjort idag faktiskt

Igår innan jag gick och sov så bestämde jag mig för att idag skulle jag verkligen ta tag i saker, och till min egen förvåning så fungerade det faktiskt.


Jag vaknade klockan 8
Åt frukost
Skrev två viktiga mail
Installerade min nya skrivare <3
Skrev ut ca 300papper
Organiserade mina studiepärmar och böcker
Skrev om mitt CV
Åkte till Harbour Town
Lämnade in 10CVs
Handlade
Åt på Subway.
Åkte till The Village
Adressändrade, plockade upp brev
Träffade Luke och bokade och betalade boendet i Samoa
Hade sönder min vänstra Flip-Flop
Bytte en gammal bok mot en ny bok
Läste ut Lonley Planet, SAMOA
Hade två timmars föreläsning
Hade två timmars lektion
Spelade disco bowling
Hängde i the village


A Jorb Well Done! Måste komma igång igen, inte riktigt skolpepp än, men det närmar sig. Introduction to Marketing i morgon! CANT WAIT!

0 kommentarer: