Då var det dags igen

Idag är det en vecka kvar tills jag åter igen sitter på flygplanet och är på väg mot det stora landet Down-Under.

Därför tyckte jag det vore lämpligt att igen ta upp bloggen för att komma igång med vanan igen. Men med ett nytt år, en ny termin så kommer bloggen även den se lite annorlunda ut.

Under den tid jag nu har haft ett uppehåll så har jag fått förvånansvärt många mail angående att studera utomlands och så klart framförallt om livet i Australien. Därför ska jag försöka skriva lite mer informativt om vad jag gör och hur jag går tillväga.

Samtidigt vill jag försöka sätta en mer personlig prägel, dela med mig mer av mitt liv, mina funderingar och drömmar. Hoppas att ni inte misstcyker!

Jag jobbar även på en ny design, mitt liv i Australien är långt ifrån så svart som det visas i min blogg.

Så då kör vi, hoppas ni följer mig den här gången också! Jag har många planer för det kommande året och delar det gärna med er!



22cm snö, -9grader och fyrhjuling på en frusen sjö. Så långt från surfing och palmer man kan komma?

1 kommentarer:

Anonym | 2 februari 2009 kl. 23:15

Du är söt när du är snöig honey <3:)