Summer Break

För er som har hängt med bloggen så vet ni nu att jag är hemma i Sverige igen. Returresan är inte bokad än men kommer lämna det lilla landet lagom i mitten av februari för att återvända till öken, universitetet och surfingen ännu en gång.

Då jag stannar hemma tror jag dock inte att jag kommer blogga, livet här är ju egentligen helt oväsentligt, därför kommer det antagligen bli få uppdateringar.

Men jag hoppas ni har lust att följa mig igen när jag återvänder! Men om inte så får jag i alla fall tacka alla de som har följt mina äventyr och jag hoppas att jag har inspirerat någon annan till att prova lyckan utanför Sverige.

Jag kommer därför fortsätta att svara på alla frågor på mail och facebook angående utlandsstudier

Tack för att ni var med, syns nästa år!

2 kommentarer:

Anonym | 15 december 2008 kl. 13:26

Hej!
har nyss upptäckt din blogg och det passade ju alldeles utmärkt då jag förmodligen ska till surfers paradise om ett år och plugga på griffith.
jag har bara en liten fråga om boende... hur bor du? i korridor eller har du hyrt med någon annan?
hur gick det till i så fall och vad tycker du att jag ska göra?
ha en trevlig dag!
/ Josefine, josefine.ericson@hotmail.com

Anonym | 18 december 2008 kl. 04:24

Hej!
Jag hade oxå tänkt åka till surfers paradise inom loppet av 2 år iaf, går ut skolan i vår å sen måste jag jobba ihop pengar.
Tänkte ifall du kunde dela med dig av lite roliga tips om vad man kan göra när man inte pluggar osv, surfa är ju en självklarhet! men annars?
/emilia, emilia900426@hotmail.com