Back in the Village

Då var man framme igen, back in the Village. I Hong Kong träffade jag två svenskar från Göteborg, riktigt goa gubbar faktiskt och tillsammans pratade vi om deras backpacker tur de ska göra i Australien. De börjar i Brisbane och kommer fram tills Maj jobba sig nedåt i landet. Vi beslöt oss för att träffas någon gång när de kommer förbi Surfers för att just surfa eller vad vi nu kommer oss för.

Desiree kom och hämtade mig på flygplatsen så efter att jag hade fått gått in genom tullen och deklarerat träpinnarna mina fyra sovenir sverige flaggor satt på så fick jag tillslut komma ut i den fuktiga världen på andra sidan jorden. 27plusgrader klockan 00:42 får mig faktiskt nästan att bäva för vad det kommer bli om 12 timmar men jag tror jag vänjer mig snabbt.

Just nu bor jag i Thomas Hubners gamla rum och Desiree i Nirs och här får jag stanna fram tills den 26e tror jag. Gött! Men nu ska jag ta en dusch och tvätta av mig resdammet för att sedan typ DÖ i sängen på grund av JetLag...

1 kommentarer:

Anonym | 11 februari 2009 kl. 16:21

Hej Nicklas,kul att du är framme,
vi ses snart hela familjen hälsar
kram pappa