Dags igen!

Efter en hel helg med vänner och familj så har min vistelse i Sverige för den här gången tagit slut. Igår hade vi en oförglömlig middag med överraskande inslag och idag flera farväl och nu är det dags igen, om tre timmar lämnar jag Falun ännu en gång men den här gången för nästan ett helt år. Mitt flyg lämnar Arlanda klockan 9:50 och efter två stopp i Amsterdam och Hong Kong är jag framme i Brisbane igen klockan 23:20 den 10e. (14:20 svensk tid)

Vad som händer efter det vet jag inte riktigt förutom att Desiree kommer att hämta mig på flygplatsen och att jag kommer vara dödligt trött. Men trots alla farväl jag har fått göra denna helg, alla vänner och familj jag kommer sakna så känns det ändå på något sätt rätt. Det är det här jag vill göra, det är det här jag bör göra, det är det här jag SKA göra.

Skriver antagligen ingen på flygplatsen, dags för djungelvrål igen!

1 kommentarer:

ChriZtoffer | 9 februari 2009 kl. 01:53

Lycka till nu! Hoppas att resan går bra för dig. Så får du ta och fixa en fin lägenhet där nere så att man kan komma och hälsa på! ;)