QUICKSILVER PRO 2009

Jag är knäsvag, jag skakar, jag grinar, jag skrattar.
Jag fick precis reda på det, Trent, en av mina surfar-buds från förra terminen kom springande mot mig idag nere vid Poolen!

Nick NICK! Vad gör du i helgen?

Inget, varför?

Quicksilver Pro 2009 körs hela helgen vid Snappers!


Det stämde, från den 27feb till den 11 Mars så går en av världens största surftävlingar av stapeln vid en strand bara 20 minuter från The Village. Alla kommer vara där, Kelly Slater, Mick Fanning, Andy och Bruce Irons! Jag kan inte vänta! HELT SJUKT VAD KUL DET HÄR KOMMER ATT BLI!



JAG ÄLSKAR SURFERS PARADISE!

3 kommentarer:

ChriZtoffer | 25 februari 2009 kl. 17:26

Satan så tufft! :D Hmm, undrar om det finns nån sista minuten till imorrn, hehe... :P

Anonym | 26 februari 2009 kl. 23:54

neeeeeeeeeej??????? det är stort, sjukt, kul, riktigt stort! FAAAAN vad kuuuul! Önskar jag var där! Får be pappa fixa ner mig på nå vis.....

Anonym | 27 februari 2009 kl. 08:58

Hej, Jag undrar hur du finansierar dina utlandsstudier? Har du tagit lån eller sparat ihop pengar eller hur har du gjort? Jag vill så gärna åka men pengarna drar mig tillbaka :( Vet inte hur ajg ska göra.