Summering tisdag

Idag var det verkligen en slö dag, ställde klockan på 8 men kunde inte för mitt liv komma på en bra ursäkt för att gå upp. Därför valde jag att sova en stund till. Klockan 11:30 vaknade jag ingen och då stod det helt plötsligt självklart att jag borde ha köpt mina böcker idag. Men så var inte fallet, istället så vandrade jag ner till poolen och myste där en halvtimme för att sedan klockan ett följa med James och hans flatmate Tom och handla. Då ringde pappa och de hade anlänt till hotellet i surfers där de ska stanna i 8 dagar. Innan så har de vart i Malaysia, Nya Zeeland, Sydney och nu avslutar de i Surfers.

Jag tog mig då genast in till Surfers och mötte dem på hotellet och vi tog tillsammans en promenad in till Surfers City där vi såg Surfers Paradise skylten och åt middag på en Italiensk restaurang.

En riktigt trevlig dag och det var kul att få se min syster igen! Har saknat dig massor!

1 kommentarer:

Anonym | 26 februari 2009 kl. 19:44

myys.! vi ska ju ge henne djurterapi sen ;)