SAMOA


- Ja hallå det är Nicklas?
- Hey det är Luke, vill du åka med till Samoa i Mars?
- Va?
- Jojojo det har blivit ett fel på Virgin Blues hemsida så du kan åka till Samoa för 200dollar!
- Eh, jo det är väl självklart!
- Toppen, då bokar jag åt dig också, pratar mer senare, måste ringa fler!


Ungefär så lät det idag när Luke ringde mig. En av hans vänner som jobbar på Virgin Blue berättade att det var ett fel på deras bokningsystem och de hade råkat lagt ut flera resor till ett för billigt pris och han tipsade oss om att dra nytta av deras fel. Det gjorde vi också så nu ska jag och Luke åka till Samoa i slutet av Mars. Vanligt vis kostar resan någonstans mellan 4500-5500kr tur och retur och nu fick vi vår resa för 950kr tur och retur! Det är billigare än att åka tåg till GBG!!! Luke försökte få tag på flera biljetter, men han fick inte tag på Desiree och Axel velade en minut för länge. Alla biljetter sålde slut på en halvtimme...

Kommer bli sjukt kul, bara jag och Luke i en hel vecka på ännu en tropisk ö!


Ytterligare en röd nål på min världskarta!

0 kommentarer: