Körkort

STORA NYHETER!

Idag följde Desiree med mig till Australian Council of Transportation och hjälpte mig att översätta mitt körkort till ett Australiensiskt. Det tog 15 minuter, ett fotografi och 50dollar senare så får jag kör hur mycket jag vill på fel sida av vägen. Det här kommer bli väldigt spännande! Ska ut och prova mitt nya tillstånd antagligen i morgon.

Samt så älskar jag valutaväxling. Igår låg 1 dollar på 4.77. Det är en krona billigare än när jag åkte hit. Alltså får jag ca 15-20% mer för pengarna idag än då! SWEET!

Annars inget speciellt, har lagat lasange med Emilie och ska ut i kväll då vi har blivit bjudna till Cocktails då de har någon skönhetstävling där.

1 kommentarer:

ChriZtoffer | 17 oktober 2008 kl. 13:16

Nice! :D Låter ju fett värt! Måste göras sen när jag kommer dit. Se till bara så du kommer ihåg att det är vänstertrafik när du kommer till rondeller, kan bli lite knas där annars... ;)