Poolen

Idag fick vi nöjet att hjälpa vår vän Ji med hans projektarbete i Visual Art. Han ska skriva ihop ett modemagasin och frågade oss om jag och Axel ville stå modeller för honom vilket vi självklart tackade ja till. Han fotade oss vid poolen, poserande med våra surfbrädor i hopp om att få en Street aktig bild. Hoppas att det vart bra.

Det mest ironiska idag var ju dock att det har varit 28 grader hela dagen men när Axel gick upp ur poolen gnällde han på att det var kallt. När jag nyss kollade Falu-Kurirens hemsida såg jag att ni tydligen har -2 grader nu på tisdagsmorgonen...

3 kommentarer:

Anonym | 7 oktober 2008 kl. 21:23

oj vad kallt det måste vart för stackars axel! tycker verkligen synd om er med hela mitt hjärta ;) nu blir det ryssland för mig! :D

ChriZtoffer | 8 oktober 2008 kl. 00:11

2.3 grader här just nu, men datorn visar -1 och jag misstänker att vi kommer få nåt sånt också innan natten är slut... och jag lider verkligen med Axel! Stackarn måste ju bli sjuk när ni bara har 28 grader... ;)

Anonym | 8 oktober 2008 kl. 01:14

...