Födelsedag och poolparty

I Fredags så firade vi både Axels och Anna från Mexikos födelsedagar så vi bokade bord för 20pers på Lone Star Steakhouse och gav oss iväg klockan 8 då alla hade slutat för dagen. Efter att ha avnjutit någa kilo biff så drog vi vidare in till surfers för att försöka gå på Hardrock Café men klockan hade blivit så mycket så vi skulle bara kunna stanna en timme. Istället drog vi till Twenty1 och Cocktails och drog oss hemåt fyratiden. En lyckad men väldigt spontan kväll.

Idag var det poolparty som gällde. För 7 dollar (ca 30kr) så fick man äta och dricka hur mycket man ville hela dagen vid poolen. Ett dåligt väder gjorde det dock svårt att bada så vi hängde vid the BBQ area istället. En intressant men tråkig dag skulle jag kunna säga och hade det inte vart för att jag ska surfa i morgon så hade jag vart deppig. Men nu ska jag ju det så då finns där ingen tid för att sura.

God natt Sverige! Och förresten! Grattis Carro!

---

Sen vill jag också bara berätta vilken lycklig människa jag har blivit efter att jag bytte till Mac och köpte en iPod Touch, allt fungerar så otroligt bra så det skulle kunna vara magi. Remote och dela nätverk gör mitt liv så mycket lättare!

1 kommentarer:

Anonym | 12 oktober 2008 kl. 19:56

Söt, tack!