Suprise Allies

Idag var jag i skolan mellan klockan 8:30 och 19:00 som varje torsdag. Missade dock bussen hem klockan 19 och då jag skulle hämta upp mina vänner klockan 20 så fick jag gå till metron för första gången. Gick bättre än vad jag trodde. Bara cirka en halvtimme i flipflop.

När jag kom hem bytte jag om och körde sedan till the village där jag hämtade upp Espen, Sarah, Kat och Axel då vi skulle iväg och kolla på Jeffs och James band Suprise Allies som hade sitt första gig på en bar kallat The Loft på Chevron Island. Det var kul att se dem spela och de drog en stor publik från the village som alla senare drog sig mot Tavern då det är torsdag och det är det studenter gör på torsdagar.

Jag åkte också dit en kort stund, körde några vänner och tog lite kort. Tror faktiskt att jag hade den bästa Tav kvällen någonsin, trots att jag drog hem vid midnatt för att sova till den planerade surfingen i morgon.


Överdriva? Svar JA! Jag och mina fransmän (och kvinna)!


We are the Metron people! Laetitia, Jag, Brittney, Dave, Martin, Toni och Kylie

0 kommentarer: