Nää, ingen surfing

Igår hade jag bara tre timmars skola, introduction to marketing. Mycket intressant då vi nu går igenom branding och image vilket också är det jag vill jobba med i framtiden. Annars så gick vi igenom frågor till ett prov vi kommer ha efter lovet.

Annars så stannade jag hemma igår kväll, för seg för att orka göra någonting så jag umgicks lite med några nya vänner på metron och vi hade vår första riktiga familjemiddag då Dave lagada ravioli med carbonara.

Annars gick kvällen bara ut på att springa runt i folks lägenheter och vara social, riktigt trevligt men jag nannade redan klockan 11 då jag skulle upp och surfa i morse.

Vilket jag också gjorde, vaknade 6:20 och vart hämtad 7:00 och hade då hunnit att äta gröt och bränt en skiva med "Best of Sweden" till Espen, proppfull med Kent, Veronica Maggio och så klart Byz. Skivan dunkade i bilen hela vägen till the Spit där vi möttes av de absolut sämsta vågorna vi någonsin har sett så vi drog hem igen. Klockan är nu 8:17 och jag ska kolla på en film innan jag drar till Harbour Town och sen till The Village för att spela min första Volleyboll match klockan 2. Skriver kanske mer senare.

I morgon är det TOGA PARTY :D Toga redo, ska göra en lagerkrans bara.

0 kommentarer: