Pancakes in Paradise

Smakade på en bit av himlen i morse, jag åkte med Espen, Chris och Kat till The Spit klockan 9. Trots att vågorna liknade mer en diskmaskin än en paradisstrand så hade vi ändå väldigt roligt. Efter två timmar så avslutade jag och Kat med lite Yoga på stranden, vilka blickar vi fick!

Sen på vägen hem handlade vi mat och ordnade för en Pannkaksbrunch vi hade planerat och sagt och gjort så avslutade vi vårt surfpass med att laga pannkakor i Metron med banan, choklad, Nutella och lönnsirap. Det var som att äta en liten bit av himlen.

Efter lunchen var vi mätta och låg i paltkoma och valde att chillaxa några timmar framför Eurotrip.

Espen drog nyss och jag ska försöka ta tag i mitt liv. Har inga läxor eller inlämningar kvar innan lovet så det är väldigt, VÄLDIGT skönt just nu.

(Hade gärna velat delat bilder med er men Kat har kidnappat min kamera så det får vänta)

0 kommentarer: