Marketing plan och andra planer!

Klockan är nu 00:35 och jag borde egentligen sova men sitter istället här och funderar på livet. Igår spenderade jag fram till klockan 4 på morgonen med att skriva på min Marketing plan, hur jag ska kunna göra om McWilliam's Wines Sherry till en mer attraktiv produkt för ungdomar.

Idag har jag dock inte gjort något, förutom chillat vid poolen och kollat på film typ. Har dock hunnit med att planera lite för vintern (er sommar) och nästa termin.

Har bestämt mig för att inte göra någon stor resa över lovet utan som mest en bilresa upp till Stora Barriärrevet på en veckan för att sedan flyga hem. Planen är att försöka skaffa ett jobb och tjäna in lite extra pengar.

Den sista augusti är det sista dagen för mig att lämna in en ansökan om att studera utomlands. Trots att jag redan är en internationell student så är jag en Full-Time student på Griffith och kan därför utan problem åka på deras Exchange program. Har planer på att åka till Frankrike eller Italien den första terminen 2010 och håller just nu på att kolla på skolor.

Men nu den kommande terminen ska jag ta min första inriktningstermin med Marketing. Min mamma kommer ner i slutet av terminen vilket också mina vänner Rikard och Frida gör. Kommer bli riktigt roligt. Både jag och Axel planerar att åka till Japan på vårt midsemester break nästa termin med Rikard och tillsammans utforska Tokyo.

Jag åker sedan hem igen till Sverige den 3e December.

Så ser planen ut nu i alla fall.


Men sen då?

1 kommentarer:

C | 26 april 2009 kl. 17:12

Paris paris PARIS
you heard me