Yes! Lycka!

Hade två lektioner till idag, Principles of Law och Marketing Strategies. Principles of Law, eller Internationa Business Law som den egentligen heter leddes av en äldre fransk herre med Engelsk brytning som pratade om lite av varje. Han tyckte också att det vore lämpligt för oss att skriva 20 sidor om import och export problem i världen just nu.

Mellan mina två lektioner hade jag ett nästan 5 timmar långt hål som spenderades på Quick (franska Max) där jag läste Snabba Cash, skrev papper och spelade Doodle Jump. Tror jag somnade en stund också då jag satt bredvid ett element och livet kändes väldigt soft just nu.

Efter min lilla powernap så hade jag Marketing Strategies som kanske inte handlade så mycket om marknadsföring idag men var bland de mest intressanta lektionerna jag någonsin har haft då vår lärare drog igenom 2009 månad för månad för att ge oss en inblick i hur världen ser ut idag. För att i sin tur få oss att förstå hur världen kommer se ut imorgon, med tanke på viktiga punkter som oroligheterna i Iran, den amerikanska finanskrisen och miljökatastrofer.


Vem skrattar mest på denna bild egentligen?

0 kommentarer: