Paris, hur ska jag gjora?

Okej, har antligen fatt lita datortid men inte med min egen dock.

Sa har ser det ut nu, i korthet:

Idag var jag och Louis pa road trip i Paris igen. Jag besokte skolan, betalade resan och fick mitt schema. En av klasserna fran Griffith sket sig direkt sa jag far ta en extra klass nagon av mina kommande tva terminer vilket betyder att jag maste ta nagot validgt speciellt universitet nasta termin eller vara i Australien i ett ar. Da det ar dods kallt i Paris just nu funderar jag pa alternativ tva.

Annars varkar allting fint, forutom att jag har dilemma med lagenheterna. Har hitills bara hittat en vettig vilket ar en egen lagenhet i ett studentkomplex. Valdigt liten men privat for ett okej pris. Lite i utkanten men pa gangavstand till skolan.

sen har jag nagra andra pa G men det borjar bli brattom nu da jag ska till Fjallen redan pa Lordag morgon och inte mandag.

Ska jag ta lagenheten sa det ar gjort eller ska jag leta vidare efter nagot mer Awesome?

Sen annars ar allt fint, stipendiet kom in idag sa livet leker. Louis ar hos sin flickvann sa jag har hans rum for mig sjalv. Jag har san tur som har traffat Louis, annars har jag en kansla av att detta hade varit extremt svart.

1 kommentarer:

Anonym | 5 januari 2010 kl. 15:54

Är stipendiet från Griffith eller har du sökt ett stipendium från annat håll? Kommer du ha någon praktik?