Risoul - dag 3

Dag 3, måndag var helt fantastisk!

Efter en lång kväll så vaknade jag strax innan 12 men när jag insåg att jag hade försovit mig så flög kläderna på. Först vandrade jag igenom hela byn för att hitta något ställe som sålde refill kort till mobilen men efter en timmes fruktlöst letande så gav jag upp och fick vänta till 16:30 då posten skulle öppna.

Jag körde några åkt själv och stötte sedan ihop med Maxim och hans roommates Max och Geffory och tillsammans åkte vi över till andra sidan Risoul som heter Vars. Vi hade då den mest fantastiska snowboard dag jag någonsin har haft med berg fulla med pudersnö, strålande sol, molnfritt och tomma pistar. Vi körde på tills den sista liften stängde och tog oss sedan hemmåt.


Risoul


I <3 VARS!

När vi anlände till byn igen strax innan 5 så lyckades jag tillslut köpa mitt refillkort och fick genast ta igen all den komunikation jag nu hade missat.

På kvällen lagade jag mat igen och det blev laxpasta och grönsaker. Helt okej faktiskt. Kvällen fortsatte sedan till The Yeti och Morgan igen.

0 kommentarer: