Studenten

Hittade vår gamla playlist med sånger från studenten, Studentlåten, Andas ut och Ted Gärdestad. Det var verkligen en helt underbar dag dagen igenom. Hittade även bilderna från mösspåtagningen, studentdagen och balen. En vecka jag aldrig kommer glömma.

Höjdpunkterna var helt klart att få krama om alla på måndagen och stolt bära sin mössa på riktigt.
Att vi hade sol hela morgonen hos Adam och bussresan ner på stan med hela klassen!
Att efter en helt galen dag på stan få dundra in på gården med studentlåten på högsta volym.
Att det inte alls vart jag och mamma som fick äta grillspett för 36 personer utan att de faktiskt tog slut ändå!
Sen så klart vandringen upp till Jungfruberget! Galet!



Tack alla för att jag fick vara med!

---

Övrigt idag, låg och solade någon timme vid polen och läste Economics for Managers, mitt i vintern. Fett bra!

Betalade skolan så nu kan jag lägga upp en riktig budget för mitt resterande halvår, mycket viktigt.

Axel köpte en bräda idag så antagligen så ska vi surfa i morgon innan skolan, kan inte vänta.

Krismöte hos Nir ikväll, vår planerade resa till Fiji steg i pris över en natt och vi måste lösa det, eller åka någon annan stans. Kanske Bali, Tonga eller Nya Zeeland...

Måste gå och handla nu annars blir jag utan flingor till frukosten i morgon och vi vet ju alla att vi inte vill ha det så!

3 kommentarer:

Anonym | 5 augusti 2008 kl. 12:37

Lät ju hemskt att droppa fiji och "bara" åka till bali lr nått... ;) det verkar inte gå nån nöd på er iaf =) det är bra! i sverige är det svensk sommar för det regnar och stormar :( haha men man är väl van antar jag ^^

ChriZtoffer | 5 augusti 2008 kl. 14:16

Tack själv för studentveckan! Håller helt med dig, kommer aldrig glömma den! Speciellt kul att gå upp på Jungfruberget med en kinkig Berrgman ^^,

Anonym | 9 augusti 2008 kl. 04:36

Jag är i allafall glad att jag fick gå upp med dig till berget. Det var riktigt najs:) och mysigt:p haha:P
Hoppas vi ses i vinter!
puss puss