Olympiska spelen

Min värld just nu. Jag bor på the village som är ett campusområde ca 5 minuters promenad från universitetet. Där bor jag tillsammans 516 andra ungdomar från hela världen, dock mestadels amerikaner vilka är väldigt svåra att umgås med då de vet att det är "the superior race" och att de inte borde bebalnda sig med utlänningar, för deras egen säkerhets skull.



The village

Detta är alltså The Village, där jag ska tillbringa minst 6 månader men antagligen ett helt år. Hittils har jag älskat varje minut av det. Alltid folk överrallt och arbetet med att göra mitt hus till en fritidsgård går enligt planerna.



Min lya, bottenvåningen

Jag har ju tidigare klagat på att jag bor på bottenvåningen men det spelar egentligen ingen roll, jag har i alla fall bästa läget med nära till allt men ändå tyst nog för att utan problem kunna plugga och sova.

Nu ska jag iväg och surfa med GUV Surf TEAM. Men har tagit fler bilder, bland annat från skolan som jag ska lägga upp när jag får tid igen!

2 kommentarer:

ChriZtoffer | 9 augusti 2008 kl. 02:48

Omg, ser ju ut som värsta lyxlägenheterna! :D Riiiktigt nice, men det gör mig inte ett dugg mer sugen på att komma än vad jag redan är... ;) Riktigt nice iaf! :) Ta till vara på tiden ni har där, för här regnar och blåser det bara (suck...) alltså vanlig Svensk sommar...

Anonym | 9 augusti 2008 kl. 16:35

Hej Nicklas! Du bor verkligen fint,strunta i amerikanerna dom är bara kaxiga  i början,sen blir dom ok.Plugga på och ha det så bra,vi är mycket stolta över dig. Kram från pappa.