Hela dan ska hon arbeta...

Idag har det vart den internationella städdagen. Vilket har lärt mig mycket. Jag bestämde med Emelie igår att det skulle vara en "stanna hemma och städa" dag idag så när Axel frågade mig klockan 12 om jag ville följa med till stranden så fick jag visa lite disciplin och säga nej. Jag kände mig stolt som faktiskt kan ta ansvar och begav mig ner till kontoret för att låna en dammsugare. Då kom jag på att jag behöver en mopp också och knackade på hos Luke för att låna en. Då frågade alla om jag ville följa med till Dream World Theme park. Då sved det verkligen att stå kvar där i mjukisar och med dammsugaren under armen.

Men jag stannade hemma, skurade hela badrummet och köket och svabbade alla golv i lägenheten. Fy fan va bra det blev!

Axel kom senare hem runt 4-5 tiden och 6 kom Adam från USA, Mark från USA, George, Thomas och Nir för att äta middag hos oss. Tonfisk och pasta blir värdigt en kung om Axel lagar det! Efter det så kollade vi på Wanted hemma hos Nir och bestämde plats och tid för morgondagens surf. En riktigt soft dag egentligen, och att jag kan spegla mig i mitt golv gör bara saken bättre! God natt!

0 kommentarer: