Fiji!

Nu är det bokat, betalt och klart! Den 27 September drar jag och 8 andra vänner till Fiji där vi under 9 dagar ska båtluffa mellan alla dess exotiska öar, snorkla och antagligen dyka vid korallrevet, surfa och bara leva! Det kommer bli helt magiskt.



Annars hade jag lektion i Employment Relations idag, både lektion och föreläsning menar jag. Men jag gillar läraren på lektionen bättre än föreläsaren. Han pratar för mycket strunt om tidningsartiklar han läste för 10 år sedan.

Efter lektionen bjöd vi hem lite folk på ett knytkalas där vi åt tacos och vilken fest det blev. Tio personer från hela världen satt vid mitt köksbord och knaprade majsbröd och köttfärs. Där var Adam från New York, Emelie från Belgien, Helena från Norge, Calvin och Ragu från Singapore, George och Thomas från Österrike, Tomas från Tyskland, Desiree från Nederländerna, Nir från Indien och så klart vi svenskar. Jag älskar livet här, vad kan man annat göra?

2 kommentarer:

Anonym | 13 augusti 2008 kl. 20:18

Kan man kalla det annat än kulturkrock? :P fin bild på taskel annars ^^

Taxmannen | 15 augusti 2008 kl. 16:43

Haha! Ett stort tack Klings.