Min vän J

Har mött en ny vän här, han kallas för J och kommer från Singapore och har redan studerat vid Griffith i en termin. Jag frågade honom om vad hans riktiga namn är och fick mig en väldigt rolig överraskning.



Min vän J heter, helt seriöst Muhammadjihad. Jag skrattade så att jag grät när jag fick reda på det för första gången.

"Jag förstod att jag hade ett annorlunda namn i september 2001 då alla frågade varför mitt namn var på tv hela tiden. Jag bara svarade att jag var känd" - J








3 kommentarer:

ChriZtoffer | 20 augusti 2008 kl. 21:39

Haha fint namn! Kan tänka mig på din din och Axels min när ni får reda på nåt sånt, inte ett namn man stöter på varje dag direkt. :P

Taxmannen | 21 augusti 2008 kl. 04:42

Jag garvade ganska rejält åt det, kan jag erkänna.

Anonym | 24 augusti 2008 kl. 01:11

Detta är ju hur kul som helst....