Slingshot!

I Fredags hade jag en riktigt låg dag. Det var mycket funderande på framtiden, mycket funderande på vad Affärsstatistik egentligen kan vara bra till och mycket funderande på livet. Jag var förberedd på att stanna hemma hela kvällen och bara tänka, sova tidig, kanske äta något sött och gott.

Men som tur var så kom Axel hem till mig och drog ut mig på äventyr. Han ville gå till TimeZone och spela skjutspel vilket jag inte kunde neka. Så vi hoppade in i bilen och började köra mot Surfers. På vägen passerade vi ett litet nöjesfält kallat FlyCoasters där de har olika extrem-karuseller.


Axel: Vi måste åka slingshoten!

Jag: Vi måste vadå?

Axel: Men komigen! Det blir grymt!

Jag: Ehh... Okejdå


Sagt och gjort så inte mer än 15minuter satt vi fastspända, vart nersänkta i en vulkan och sedan uppskjutna 80m upp i luften. Snurrade runt lite och skrek av lycka.


WIIIO!

Efter Slingshoten fikade vi på Starbucks, träffade några vänner från Tyskland och drog sedan till The Village och hängde med Sarah, Kat och Molly.

Seg dag som hastigt övergick i en grym kväll. Tack Axel!

0 kommentarer: