Dödtid i biblioteket

Sitter i biblioteket efter min morgonlektion i Accounting. Idag handlade det om hur man ska kunna avgöra vilket projekt som har bäst avkastning och hur man räknar ut startbesparingar beroende på ränta osv. Gick igenom detta i Matte C i gymnasiet så det var väldigt lätt.

Klockan två har jag nu lektion i Accounting och klockan tre ska jag möta Kat och Sarah på ett café här på campuset för att dricka té och äta timtams (en grej vi gör varje torsdag).

Sen har jag fyra timmar Business Stats mellan 4-8. Något jag inte ser framemot. Vår Lecture teacher är otroligt dålig och låter som berättarrösten från Bamse. Sen har jag en tutorial teacher som ser ut som om det har brunnit i ansiktet på honom och någon försökte släcka honom med en yxa. Samt så trots att han är 65+ så raggar han på alla tjejer i klassen. Otrivs verkligen på hans lektioner men han har ett väldigt snabbt tempo som passar mig perfekt så jag lär mig skiten i alla fall.

Aja, ska läsa lite nu. 90 minuter kvar till lektion.

0 kommentarer: