Då var den klar!

Då var den äntligen klar. 16 sidor senare är maknadsförings planen påskriven och inlämnad. Så börjar livet igen för en stund. Har inga fler inlämningar den här terminen så har bara, förutom några små saker som man gör på lektionerna, fyra slutprov kvar innan terminen är över. Det är tre veckor kvar av lektioner, sen en studievecka och tre veckor av prov. Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Idag sov jag ut till klockan 9 för att bli frisk igen. Kombinationen dåligt med sömn, stress och en förkylning har gjort mig ganska sliten men nu börjar jag komma tillbaka. Jag drog till skolan efter 12 för att lämna in arbetet och åkte direkt hem. Då beställde jag en Kyckling Wrap från restaurangen på hörnet som har blivit till en del av min kostcirkel. 36kr för ett halvtkilo nyttigt. Sen softade jag framför datorn och sen kom Espen över. Vi åkte in till ParkLands, ett område vid skolan där de hade en utförsäljning av märkeskläder men då vi är bortskämda med de redan så låga priserna så vart det inget idag. Efter det åkte vi till ett Billabong Outlet och Espen köpte en wetsuit. Sen avslutade vi eftermiddagen med att tvätta våra bilar. Här kostar det 56kr för normalprogrammet och 6 extra kronor om du vill dammsuga bilen också. Värt tycker jag.

Efter att ha sagt hej då till Espen åkte jag hem och käkade och spelade lite piano och åkte sedan tillbaka till the village och hämtade up Max, Sarah och Kath och vi åkte in till Australia Fair för att se Änglar och Demoner. Cool film men den absolut värsta boktolkningen jag någonsin har sett. Da Vici koden var dålig, men den här mådde jag dåligt av att se.

Nu ska jag sova, kitesurfing lektionen är inställd imorgon på grund av dålig vind så jag får sovmorgon. Ska käka på restaurang med Axel och gänget imorgon kväll men annars så tror jag bara att jag ska handla lite mat och softa vid poolen.

Ha det bäst!

0 kommentarer: