PLUGGA PLUGGA PLUGGA!

Bloggar ju nästan inget längre. Gör visserligen inte så mycket annat heller. Ska lämna in min Marketing Plan i morgon på reveiw annars ska jag bara skriva en Excessive Summary och sen är den klar! ÄNTLIGEN.

Sen är det chill i två-tre veckor till innan finals.

Annars inte mycket nytt på kartan, lite brawl hemma i lägenheten mellan mig, Martin och Dave. Martin och jag gillar att ha det rent i vår lägenhet medans Dave gillar att slänga pizzakanter i slasken och att INTE diska kastruller. Blir lite warsawapakt här men det löser sig.

Hyrde 5 nya filmer i tisdags (enda nöjet jag har just nu typ), veckans filmer var This is England, Michael Clayton, Titta vi flyger 2, Unbreakable och There will be blood.

Igår hade jag och Axel en all nighter i G30 lokalen på univesitetet. En datasal som alltid står öppen. Vi började klockan åtta på kvällen och gav upp klockan fem på morgonen. Börjar bli riktigt nöjd med min Marketing Plan. Ska skriva en utförlig beskrivning om vad den handlar om senare.

Nu ska jag sova, uni i morgon! God natt

0 kommentarer: