Filosofi

Är hemma idag och är sjuk. Som vanligt har jag inga klasser på fredagar utan passade därför på att bli dålig idag. Vilken tur...

Har tillägnat dagen till att filosofera och att kolla på film. Har sett Skönheten och Odjuret för första gången i mitt liv och älskade den verkligen. Sitter och sjunger med i alla låtarna nu och längtar efter att se musikalen på Brodway!

Beställde pizza ikväll på grund av att den Irlänska svälten har svept genom mitt skafferi den senaste veckan vilket nu är lika tomt som Kissies huvud. Till min förvåning skulle pizzan tydligen ta 45minuter att göra så jag fick ledsamt vandra hemmåt igen. Räknas inte pizza till snabbmat?

Läste idag också på The Australian Defenseforce, den australiensiska lumpen att du direkt blir nekad om du har någon piercing eller tattuering. Mycket intressant.

Har också kommit på att Solo - Lemon Lime är världens godaste läsk. Personligen dricker jag ytterst sällan läsk (dricker faktiskt sällan någonting annat än vatten och Te) men nu när jag är sjuk och sitter hemma och tycker synd om mig så passar jag på mig att hälla i mig en stor flaska med flytande socker. LIVING THE DREAM!

Har även börjat lyssna på, hör och häpna, Country. Hörde en låt för länge sedan av Trace Adkins och hittade den i mitt bibliotek. Myspys på hög nivå!

Det var väl allt just nu. Bara 10 minuter kvar tills jag får min pizza!

1 kommentarer:

The Man In Black | 29 maj 2009 kl. 14:49

Johnny Cash. Lyssna. Lär.