Jag blir så trött...

Jag kunde inte hålla mig, i jakt på fler artiklar om svininfluensan så gick jag in på Aftonbladet.se. Något jag som vanligt ångrar då det första jag mötte var:

Frukten gör dig fet


Då var det alltså bara wellpapp kvar som man kan äta utan att dö. Det roligaste var dock att i kategorin "tidigare" i samma ämne så fanns det länkar till artiklar med dessa rubriker (kopierat rakt av utan att ändra något förutom att tagit bort kommentarräknaren).

Tidigare:
Varning för de nya dieterna Livsmedelsverket: Avstå från att ge kostråd innan hälsoeffekterna är utredda

Livsmedelsverket varnar: Vi äter för mycket fett.

Fettrik kost bäst för bantning ”Men ingen vet hur hälsan påverkas efter en längre tid”

Bevisat: Du blir smalare av fet mat GI bäst för bantare

Äta fett är döden Står för en tredjedel av alla världens hjärtattacker.

Gå ner 5 kilo – med fett GI-doktorn Annikas bästa tips

Gick ner 20 kilo med fett GI-doktorns egen metod fick henne att rasa i vikt

Ät fett och rasa i vikt – så funkar metoden Dietdoktorn fick rätt: ”Ät ost med smör på om du blir hungrig.”


Thats it, Aftonbladet borde brinna. Kommer vi inte utplåna oss sjävla med kärnvapen så kommer Aftonbladet göra det åt oss.

1 kommentarer:

Klinqs | 6 maj 2009 kl. 20:08

skulle tro att mäskligheten kmr att döa ut pga en ovanlig ätstörning som gör att man bara kan äta helstekt bäver med rödvinssås och 4 borlängebor som tilltugg!