Take-out och sömnbrist

I natt fick jag nöjet att sova i tre hela timmar innan jag skulle upp och surfa igen. Jag, George, Klemens och Johannes drog ut till mainbeach men då min bräda befann sig i Burleigh så sov jag en timme till i bilen medans de utmanade vågorna. När klockan hade passerat 8 så drog vi oss mot Burleigh och i god tid till öppningen av Mt Woodgee så kom vi fram och jag hämtade ut min bräda och vi begav oss mot Point Danger igen. Surfade dock bara i en timme då det var sjukt dåliga vågor.


En vacker morgon vid Point Danger

När klockan hade passerat elva så var vi hemma igen, och jag, trött som en koala fick kickstarta mig själv med en dusch och redbull. Hade svurit att jag inte skulle lämna lägenheten innan ajg hade gjort stora framsteg med min uppsats så jag låste in mig i mitt rum och började läsa artiklar och journaler om motivation och ledarskap. Tomas, som har världens mest partyglada faltmates lånar vårt extrarum och pluggar i. Fram emot 8 tiden så vart vi hungriga, men då vi inte får lämna lägenheten så bestämde vi oss för att beställa hem pizza istället så jag beställde mitt livs första hemkörning. Två stycken Dubbel Bacon Delux Cheesburger Pizza, inklusive hemkörning 90kr styck. Kul att prova men blir nog ingen vana...


Tomas, överlycklig, äntligen skulle vi få mat

0 kommentarer: