Harbour Town

Efter tre timmar av summering av Economics for Managers vilket jag har prov i nästa vecka så drog jag och Tomas till Harbour Town för att utföra lite uppdrag. Han skulle shoppa och jag skulle söka nya jobb. Har kommit på att jag faktiskt har sökt riktigt många jobb nu och ska även följa upp några nu nästa vecka.

---

Tomas inhandlade ett stort kitt med kläder på en ny Australiensisk butik kallad Politix, hett som fan i Australien men helt vanlig Europeisk stil. Våra Aussie vänner har mycket att lära angående skjortor och finskor!


Biträdet på Politix fick Gardell att verka Straight och han tyckte att jag skulle ha en skjorta som såg ut som mormors tapeter. Mycket intressant!

Själv inhandlade jag bara en t-shirt och lite käk på Woolworth.

Men dagens höjdpunkt var helt klart då jag gick in i en solglasögonaffär för att leta efter ett par nya bågar då mina håller på att rasa isär och damen i kassan som antagligen var uttråkad gjorde mig modell. Fick prova säkert ett 20-tal stekiga Armani, Gucci och Dior brillor. Hon måste trott jag jag var stenrik eller liknande men jag gillart!

Ikväll är det välgörenhetsfest på Cocktails and Dreams, så ska dit och återigen få gratis drinkar, mat och transfer samt den här gången sitta i vippen. Alltid lika kul att ha kontakter! Höres i morgon, ska antagligen iväg till Bureligh och surfa då min bräda är färdig och den ska ut på nya äventyr!


Vi hade en mycket bra dag idag, att bo 8 minuter från ett Outlet har sina fördelar

0 kommentarer: