Kåk och Grattis!

Måndagen spenderades mestadels hemma framför datorn och sökandet av referenser och journaler. Förutom en kort shoppingtur till Ashmore så var dagen väldigt lugn fram tills den återkommande tonfiskmiddagen på kvällen. Den här gången var vi 16 personer och gott var det.

Tisdagen vart förutom plugget på dagen en biokväll med Tropical Thunder. Skit dålig film verkligen, kul ibland, javisst. Men nästan inte värd 9 dollar. Japp, en bio här kostar strax under 50kr! SWEET!

Igår, onsdag så var det skola fram till klockan 8 och efter det så lagade Karen middag och vi spelade poker. 4 timmar senare och 250kr rikare så gick jag och lade mig tidigt efter att ha fått nöjet och skriva några viktiga rader på msn. Föressten så vaknade jag av en väldigt högljud fågel.


JAG HAR STORA PEPSIS I TRÄDEN UTANFÖR MITT FÖNSTER! DET ÄR PARADISET!

Idag är det plugg hela dagen och har redan haft en lektion i Government Business Relations, vi diskuterade om Neo-Liberalism och om det är bra eller dåligt att världen blir mer och mer globaliserad. Mycket intressant, men lite väl tungt klockan 8 på morgonen.

Nu ska jag iväg och äta gratis pankakor, som alla torsdagar!

---

Förresten så fyller min lillasyster år i dag! Grattis, ringer dig i kväll!

2 kommentarer:

Anonym | 11 september 2008 kl. 17:19

Tack Nicke!! Jätte snällt! Jag saknar dig! Kul att prata med dig! jag är så glad !!! :D

Anonym | 11 september 2008 kl. 23:10

det var sanerligen viktiga rader på msn =)=)=) din lillasyster o du är ju supersöta!!