Skaka rumpa!

Har haft en riktigt bra dag idag. Började med att jobba klockan 11 och när man jobbar med Cheryl och Alana så går tiden väldigt fort. Fick bank-träning idag också så kommer få mera ansvar i butiken framöver.

Efter jobbet klockan 5:30 så åkte jag hem och duschade för att sedan Suit-Up, det är Axels födelsedag idag (Grattis Axel) så vi ska ut och härja ikväll. Men först ska jag förbi min mammas lägenhet i Broadbeach och hälsa på.

Så jag drog till mammas lägenhet som är helt enorm och otroligt snygg och tillsammans åkte vi till surfers där vi mötte upp med Martin, Axel och Rikard och käkade på Pérle. Efter en grym middag så gick grabbarna och började festa men jag tog med Mamma och Caroline till Q1an där vi kollade på utsikten softade en stund.

Jag vet inte riktigt när det hände men mamma och Caroline fick iden att de skulle med och festa med oss i surfers så det fick de gärna göra så båda två hängde med till Cocktails and Dreams där de skakade rumpa på dansgolvet (väldigt sansat dock) tillsammans med resten av mina vänner från Metro on Central.

Sen gav jag dem en sightseeing i surfers och körde hem dem till klockan 1.

Sitter nu och dricker te och skypade en kortis med min vän Anna och hennes familj som precis har skaffat Skype, vilket var på tiden. Men nu ska jag sova, surfa imorgon!

God natt!

0 kommentarer: