En kväll

Idag tog jag med Espen in till Surfers där vi mötte upp min gamla vän Johanna och hennes kompis Erika och tillsammans skulle vi göra en förmiddags surf. Då GP racet börjar imorgon så tog det närmare en timme från Nerag river bridge till surfers trots att det bara är runt 2-3km. Men men, när vi väl hade hämtat dem såg åkte vi och surfade vid mainbeach. En väldigt lugn dag men bra för nybörjare och vi hade i alla fall rolig.

Efter lite mer än en timme i vattnet så åkte vi in till mainbeach och vi hittade det omtalade Tedder Avenue som jag vet finns där men aldrig har sett så det var verkligen dagens upptäckt. Där käkade vi all day breakfast för att sedan åka tillbaka till uni där jag släppte av Espen och drog själv på en lecture.

Efter min lecture så mötte jag upp med min grupp som jag har en presentation med i morgon och vi gick igenom det sista.

Fram mot kvällen så drog jag, Rikard, Espen, Axel, Erika och Johanna till surfers där vi först käkade på Hard Rock Cafe och sedan efter lite chill på stranden tog oss till The Bedroom. Det var en riktigt trevlig kväll men många upptåg och nya upplevelser men vi valde ändå att dra hem tidigt och efter att ha härjat lite på Axel så ska jag nu gå och sova.

God Natt

0 kommentarer: